δεν-το-χωράει-ανθρώπινος-νους-ιδιοκτή-24296

Δεν το χωράει ανθρώπινος νους: Ιδιοκτήτρια Airbnb αναρωτιόταν αν έπρεπε να χρεώσει τους πελάτες που έφυγαν λόγω της φωτιάς

Airbnb: Ιδιοκτήτρια ρώτησε αν έπρεπε να χρεώσει τους πελάτες του καταλύματός της που βρίσκεται σε περιοχή όπου έχει ξεσπάσει φωτιά

Πολλά ήταν τα πύρινα μέτωπα που ξεκίνησαν να μαίνονται στη χώρα λόγω της φωτιάς που ξεκίνησε στον Νέο Κουβαρά Αττικής. Φωτιά ξέσπασε και στο Λουτράκι, ενώ δύσκολη παραμένει η κατάσταση σήμερα στα Δερβενοχώρια.

Με την κατάσταση να θεωρείται κρίσιμη από τις πυροσβεστικές δυνάμεις και με τον κρατικό μηχανισμό να απομακρύνει τους κατοίκους των περιοχών που απειλούνται από τις πύρινες γλώσσες, μία γυναίκα στη σελίδα Airbnb ρώτησε αν έπρεπε να χρεώσει του πελάτες του καταλύματός της που βρίσκεται σε περιοχή όπου είχε ξεσπάσει φωτιά.

Θεωρείται αδιανόητο ότι μπροστά σ’ αυτή την καταστροφή υπήρξε η περίπτωση της ιδιοκτήτριας Airbnb η οποία έκανε την απίστευτη ερώτηση εν μέσω πυρκαγιών και έχει γίνει viral προκαλώντας αγανάκτηση.

Συγκεκριμένα, στην σελίδα Airbnb ρώτησε αν έπρεπε να χρεώσει του πελάτες του καταλύματός της που βρίσκεται σε περιοχή όπου είχε ξεσπάσει φωτιά, οι οποίοι έφυγαν λόγω της φωτιάς στο σημείο.

Η ανάρτηση ιδιοκτήτριας Airbnb αφού οι πελάτες έφυγαν, καθώς είχε ξεσπάσει φωτιά στην περιοχή

«Καλησπέρα, έχω σοβαρό πρόβλημα. Έχει ξεσπάσει πυρκαγιά στις γύρω περιοχές της Σαρωνίδας κάτι το οποίο κάνει την ατμόσφαιρα αποπνικτική για τους guests. Οι guests αποχώρησαν. Τι προβλέπεται και τι θεωρείτε σωστό; Επιστροφή χρημάτων; Θα ζημιωθώ εγώ ή απλά είναι άτυχος ο guest καθώς δεν ευθύνομαι για πυρκαγιές που τυχαίνουν σε γύρω περιοχές. Θα ήθελα την γνώμη σας με σκοπό να βοηθήσετε», έγραψε η ιδιοκτήτρια του Airbnb.

Η ερώτηση αυτή προκάλεσε-εύλογα- πολλές αντιδράσεις αφού την στιγμή που καίγονταν τόσες περιοχές και περιουσίες, ενώ υπήρξαν και απώλειες ζώων, ένας άνθρωπος σκεφτόταν τον τρόπο που θα μπορούσε να μην ζημιωθεί οικονομικά.

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ