Μύκονος: Συνεχίζουν οι καταγγελίες για τις ακραίες τιμές
Πρωτοσέλιδο γίνεται πολύ συχνά η Μύκονος τον τελευταίο καιρό και αυτό για τους λάθος λόγους. Πιο συγκεκριμένα, κάποιοι «επιχειρηματίες» στο όνομα της «χλιδής» και της πολυτέλειας, ξεφεύγουν και χάνουν το όριο, με τις ακραίες τιμές τους να φιγουράρουν στα social media.
Ο Αύγουστος ήρθε και μαζί του έφερε την κορύφωση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα. Εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, καθώς και Έλληνες (εσωτερικοί) τουρίστες συρρέουν καθημερινά στα ελληνικά νησιά, τα οποία «βουλιάζουν» από κόσμο.
Είναι γνωστό πως ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας είναι η Μύκονος, με το νησί των Ανέμων να διατηρεί ακόμα μια πρωτιά: αυτή του πιο ακριβού προορισμού της χώρας.
Η Μύκονος, έχει γίνει κατανοητό πως τα τελευταία -κυρίως- χρόνια, αποτελεί προορισμό για πολύ υψηλά βαλάντια, με την χλιδή που πρεσβεύει το νησί των Κυκλάδων αντικατοπτρίζεται σε όλους τους τομείς: Από την διαμονή, την τιμή της ξαπλώστρας, το φαγητό, ακόμα και το ποτό.
Δυστυχώς όμως, κάποιοι επιχειρηματίες στο όνομα αυτής της «χλιδής» και της πολυτέλειας, ξεφεύγουν και χάνουν το όριο.
Αποτέλεσμα; Οι δεκάδες καταγγελίες που… πέφτουν βροχή κάθε χρόνο από τουρίστες, οι οποίοι δηλώνουν εξαπατημένοι, σε βαθμό μάλιστα που απευθύνονται σε τοπικά ΜΜΕ δυσφημώντας έτσι την ναυαρχίδα του ελληνικού τουρισμού.
Το είδαμε και πέρσι με τις καταγγελίες για τα «χρυσά καβουροπόδαρα», τα οποία είχαν γίνει θέμα στα διεθνή ΜΜΕ, όμως συνεχίζεται και φέτος με λογαριασμούς 1.300 λιρών για δύο πιάτα και μια σαλάτα.
Μύκονος: «Πάθαμε σοκ με τον λογαριασμό»
Οι καταγγελίες όμως δεν σταματούν εκεί. Η τελευταία χρονικά έρχεται από την 25χρονη Βρετανίδα Amber Pace, η οποία έφτασε να ορκιστεί να μην ξαναπατήσει ποτέ το πόδι της στη Μύκονο μετά από μια φρικτή εμπειρία που είχε εκεί πριν λίγο καιρό.
Η 25 μάνατζερ που ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη ήρθε με τη φίλη της στην Ελλάδα τον Μάιο και επισκέφτηκε διάφορα νησιά (Σαντορίνη, Κρήτη, Ανάφη, καθώς και τη Μύκονο).
Οι δύο κοπέλες αποφάσισαν να περάσουν το μεσημέρι τους σε γνωστό εστιατόριο της Μυκόνου, αγνοώντας -σύμφωνα με δημοσίευμα- πως το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει κατηγορηθεί πολλές φορές στα βρετανικά forum για αισχροκέρδεια.
Όπως αναφέρουν, στην αρχή ήθελαν να κάνουν ένα μπάνιο, αφού ενημερώθηκαν ότι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν με την αγορά ενός ποτού. «Η φίλη μου παρήγγειλε μια Pina Colada και εγώ ένα Strawberry Daiquiri. Δεν μας δόθηκε μενού ποτών, ο σερβιτόρος απλώς έλεγε απέξω τα ποτά χωρίς να μας πει τις τιμές» αναφέρουν στην Sun.
Στη συνέχεια ανέβηκαν στο εστιατόριο για να γευματίσουν και εκεί τα πράγματα έγιναν χειρότερα.
Η Amber μίλησε στη «The Sun» και είπε συγκεκριμένα: «Η τιμή για το τηγανητό καλαμάρι ήταν 20 ευρώ και για αυτό το επέλεξα, ενώ η φίλη μου πήρε πόδια καβουριού που έκαναν 32 ευρώ. Μάλιστα ρώτησε τρεις φορές τον σερβιτόρο αν ισχύουν οι τιμές και εκείνος απάντησε καταφατικά».
«Πήραμε το φαγητό μας και ήταν αηδιαστικό. Ακόμη και πριν μάθουμε τις τιμές. Το τηγανητό καλαμάρι μου ήταν σα λάστιχο και δεν είχε γεύση, και τα καβούρια της φίλης μου ήταν πάρα πολύ αλμυρά» συμπληρώνει .
«Στη συνέχεια ήρθε το μεγάλο σοκ. Ο σερβιτόρος ήρθε και μας έδωσε την χάρτινη απόδειξη που έγραφε 98 ευρώ για τηγανητά καλαμάρια και 185 ευρώ για πόδια από βασιλιά καβουριών. Παραλίγο να τα χάσουμε».
Μύκονος: Πλήρωσαν συνολικά 520 ευρώ
Οι δύο φίλες έλαβαν τελικά έναν υπέρογκο λογαριασμό 520 ευρώ για τα δύο κοκτέιλ, τα δύο ορεκτικά και ένα «τέλος εξυπηρέτησης» 10 τοις εκατό.
Έξαλλες αποφάσισαν να επιστρέψουν στο χώρο την επόμενη μέρα και να μιλήσουν με τον διευθυντή. Ωστόσο αυτή η συνάντηση δεν εξελίχθηκε πολύ καλά, καθώς ο Έλληνας διευθυντής απέρριψε το παράπονό τους και τις κατηγόρησε μάλιστα ότι δεν έδωσαν προσοχή στο μενού.
«Βασικά μας είπε ότι φταίμε που δεν διαβάσαμε σωστά το μενού. Γέλασε στα μούτρα μας και δεν έκανε τίποτα γι’ αυτό. Ήταν μια φρικτή εμπειρία και αυτό το μέρος δίνει στη Μύκονο κακό όνομα» κατέληξε.
Σε κάθε περίπτωση, συστήνεται πάντα στους πολίτες είτε βρίσκονται στη Μύκονο, είτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας (αλλά και ολόκληρου του πλανήτη) να κοιτούν πρώτα τον κατάλογο πριν αποφασίσουν να μπουν σε ένα μαγαζί για φαγητό ή ποτό.