πρωτοφανής-απάτη-με-ξενοδοχείο-στο-να-15949

Πρωτοφανής απάτη με ξενοδοχείο στο Ναύπλιο: Τουρίστες έκλειναν πολυτελείς διακοπές σε χρεοκοπημένη επιχείρηση φάντασμα

Ναύπλιο: Μεγάλη απάτη με κλειστό ξενοδοχείο

Σάλος έχει δημιουργήθει με την απάτη μιας κλειστής ξενοδοχειακής επιχείρησης στο Ναύπλιο, κάτι που αποτελεί πλήγμα για τον τουρισμό στο Ναύπλιο. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ενώ είναι κλειστό δεχόταν προπληρωμές μέσα από το site του.

Μια γυναίκα ονειρευόταν ειδυλλιακές διακοπές με την οικογένειά της στο Ναύπλιο τον Αύγουστο. Φρόντισε να κάνει κράτηση νωρίς και προπλήρωσε για να πάρει την προσφορά και να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή τιμή. Έδωσε πάνω από 2.300 ευρώ για να διαπιστώσει τελικά, πριν από λίγες ημέρες ότι το πεντάστερο ξενοδοχείο είναι κλειστό.

«Έκλεισα 19 Ιανουαρίου. Για οκτώ μέρες. Μέσω των κρατήσεων του ξενοδοχείου είχανε μία α’ προσφορά ας πούμε, και προπλήρωσα, για να είναι πιο οικονομικό. Και μου επιβεβαίωσαν την κράτηση, έκανα μεταφορά χρημάτων. Εγώ είχα δώσει 2.300 κάτι, γιατί είχα κλείσει ένα τετράκλινο δωμάτιο μεγάλο, κοντά ακριβώς να βγαίνει στη θάλασσα, με ημιδιατροφή, για 4 άτομα».

Μέχρι εδώ, όλα καλά. Όταν όμως, πριν λίγες ημέρες, μπήκε ξανά στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου να κλείσει ένα ακόμη δωμάτιο, η έκπληξη που την περίμενε ήταν ανήκουστη.

«Μπαίνω κανονικά στο site του ξενοδοχείου, γράφει δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Παίρνω τηλέφωνο, δεν καλεί το τηλέφωνο. Και μπαίνω να δω από περιέργεια πόσο κάνει στο booking. Βλέπω ότι γράφει ότι δε συνεργάζεται με το booking πια. Έχω μια φίλη στο booking της λέω μπες να μου πεις τι έγινε με το ξενοδοχείο, γιατί βγήκε από την πλατφόρμα σας; Μου λέει ακυρώνουν όλες τις κρατήσεις από τον Απρίλιο και τις πάνε μου λέει σε άλλο ξενοδοχείο κι εμείς μου λέει ψάχνουμε, δε μας έχουν απαντήσει τίποτα, ψάχνουμε τον ιδιοκτήτη, του στέλνουμε τιμολόγια για να πληρώσει τις ακυρώσεις κι όλα αυτά, δεν τους έχουμε εντοπίσει».

Όπως διαπίστωσε, το ξενοδοχείο, βγήκε σε πλειστηριασμό τον περασμένο Ιούλιο και πέρασε σε άλλα χέρια. Όμως, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε κανονικά κρατήσεις και δεχόταν κανονικά προπληρωμές μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.

Η απάντηση της σημερινής ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου στο Ναύπλιο

Σύμφωνα με πηγές της ιδιοκτήτριας εταιρείας: «Ο όμιλος πληροφορήθηκε από δημοσιεύματα ότι -σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα- η προηγούμενη ιδιοκτησία διέθετε σε τουρίστες δωμάτια στο ξενοδοχείο, το οποίο εδώ και ένα σχεδόν έτος δεν της ανήκει, εισπράττοντας μάλιστα και τις σχετικές (προ)καταβολές. Αυτό -στο βαθμό που ευσταθεί- αποτελεί μια πρωτοφανή ενέργεια εξαπάτησης του καταναλωτικού κοινού και δυσφήμησης του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής του Ναυπλίου.Ο όμιλος αγόρασε τον Ιούλιο του 2022 το εν λόγω ξενοδοχείο από πλειστηριασμό. Ως εκ τούτου απολύτως καμία (ούτε καν συμβατική) σχέση δεν την συνδέει με την προηγούμενη ιδιοκτησία και δεν ευθύνεται για τις όποιες ενέργειές της».

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ