Σκλαβενίτης: Ετοιμάζονται δύο νέα καταστήματα και μια εταιρεία real estate
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης εγκαινίασε νέο κατάστημα στη Μυτιλήνη (Καρά Τεπέ) και προετοιμάζεται για τη λειτουργία του επόμενου σημείου του στη Γλυφάδα και στις πρώην εγκαταστάσεις του Novacinema Odeon.
Αποσκοπώντας στην καλύτερη διαχείριση των ακινήτων που έχει στην κατοχή της, αλλά και στην προέκταση των δρατηριοτήτων της με προσθήκη νέων εγκαταστάσεων για καταστήματα, η Μαρία Σκλαβενίτου, ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης και η Βασιλική Σκλαβενίτου προχώρησαν πριν από δύο εβομάδες στη σύσταση της ανώνυμης εταιρείας «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων»
Το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ύψους 60.000 ευρώ (6.000 κοινές μετοχές αξίας 10 ευρώ έκαστη), πλήρως καταβεβλημένο από τους ιδρυτές, μοιράζεται ισομερώς – από 1/3 – στα τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου, δηλαδή στα τρία αδέλφια Σκλαβενίτη που είναι και οι μόνοι μέτοχοι της νέας επιχείρησης.
Σκοπός της εταιρείας «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων Α.Ε.» είναι η εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, η αγοραπωλησία ιδιόκτητων ακινήτων, οι κατασκευαστικές εργασίες κτιρίων για κατοικίες και μη, καθώς και τα μεσιτικά γραφεία ακινήτων.
Σκλαβενίτης: Προχωράει σε διεύρυνση δικτύου καταστημάτων
Ο Σκλαβενίτης ως ο μεγαλύτερος retailer ουσιαστικά και άμεσα ή έμμεσα είναι real estate developer αφού είναι από τους μεγαλύτερους μισθωτές στην Ελλάδα ενώ έχει στην κατοχή του διάφορα ακίνητα. Η κίνηση της ίδρυσης μια εταιρείας διαχείρισης ακινήτων είναι μια φυσική εξέλιξη αφού μόνο τα ακίνητα για σχεδόν 500 καταστήματα και τις μονάδες logistics-παραγωγής που μισθώνει είναι ένα τεράστιο μέγεθος τετραγωνικών μέτρων.
Ήταν τον περασμένο Νοέμβριο όταν η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, έθεσε σε λειτουργία το νέο hypermarket της στη Νέα Φιλαδέλφεια, επί της οδού Λαχανά 12 στο 10ο xλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, γνωστό τοπώσημο της Αθήνας ως “πρώην Renault”.
Πρόκειται για το 33ο hypermarket της αλυσίδας, συνολικής έκτασης 16.500 τ.μ., με 27 ταμεία και εκθεσιακούς χώρους 4.700 τ.μ., το οποίο απασχολεί περισσότερους από 230 εργαζομένους. Το κατάστημα έχει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μοναδικό, όπως η πρόσβαση από και προς τον Κηφισό με εύκολη είσοδο και έξοδο των αυτοκινήτων, η δυνατότητα της πιο γρήγορης εξυπηρέτησης και η υψηλή ενεργειακή απόδοση.
Πριν το κλείσιμο του 2022, συνέχισε την στρατηγική των εξαγορών, αποκτώντας 9 από τα συνολικά 11 καταστήματα της τοπικής αλυσίδας SEP Markets Παπαδόπουλος, κάτι που ενίσχυσε τον αριθμό των σημείων του στα Ιωάννινα. Όπως και τέσσερα καταστήματα της οικογενειακής αλυσίδας Γέγος στο Πόρτο Ράφτη, στη Λούτσα και στο Μαρκόπουλο, ενώ εκτός συμφωνίας έμειναν τα καταστήματα σε Αργυρούπολη και Κερατέα. Τα τέσσερα αποκτηθέντα καταστήματα από τον Σκλαβενίτη στεγάζονται σε ιδιόκτητα ακίνητα των ιδιοκτητών της Γέγος, τα οποία θα μισθώνει ο πρώτος.
Ενώ προχώρησε και στην 12η στην ιστορία του εξαγορά στις αρχές της τρέχουσας χρονιάς, με την υπογραφή προσυμφώνου με την AS Αγορά, με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του χρόνου. Η ΑS Αγορά, που αποτελεί το σήμα με το οποίο δραστηριοποιείται στην αγορά σούπερ μάρκετ η Σανιδάς–Παπακωνσταντίνου Ι.Κ.Ε. διαθέτει εννέα καταστήματα στη Λάρισα.
Σκλαβενίτης: Μεγέθη που τον έφεραν στην κορυφή
Ως αποτέλεσμα σήμερα η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης διαθέτει 455 Καταστήματα, 4 Κέντρα Διανομής Παραγγελιών eMarket και 6 Κέντρα Διανομής στην Ελλάδα. Εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 600.000 πελάτες καθημερινά, απασχολεί περισσότερους από 30.000 εργαζομένους και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.000 προμηθευτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ενώ ο όμιλος διαθέτει συνολικά 525 καταστήματα, απασχολεί περισσότερους από 34.000 εργαζομένους και εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 650.000 πελάτες την ημέρα. Το 2021, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 3,98 δισ. ευρώ.
Το επενδυτικό πλάνο του 2023 περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλα και έργα ψηφιακού μετασχηματισμού και εξοικονόμησης ενέργειας μέσω νέου εξοπλισμού στα καταστήματά της, αλλά και την ενίσχυση των υποδομών μέσω νέου Κέντρου Μαναβικής και Παρασκευαστηρίου Ετοίμων Φαγητών στην περιοχή της Αττικής, καθώς και την επέκταση του ηλεκτρονικού καταστήματος και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Το πλάνο επενδύσεων για το 2023 προβλέπει 60 εκατ. ευρώ, ποσό που τα τελευταία χρόνια διατηρείται σταθερό.