Η ανταπόκριση στο ελληνικό τραγούδι της Eurovision άρχισε να φαίνεται
Η Μαρίνα Σάττι φαίνεται πως έχει κερδίσει το κοινό με το «Ζάρι» καθώς ακολουθεί συνεχώς ανοδική πορεία έχοντας ήδη κατακτήσει την 7η θέση.
Πιο συγκεκριμένα, το ελληνικό τραγούδι είναι νούμερο ένα trend στο Youtube συγκεντρώνοντας πάνω από 3,5 εκατομμύρια προβολές και 1 εκατομμύριο στο Spotify. Έτσι, μετά την θερμή υποδοχή του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι από τους youtubers που έκαναν για την ελληνική συμμετοχή το «Ζάρι» άρχισε να ανεβαίνει μια θέση κάθε μέρα και στα στοιχήματα ενώ πριν από λίγες ημέρες ήταν στην 14η.
Ο Φωκάς Ευαγγελινός αναφορικά με την σκηνική παρουσία της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή του Μάλμε, είπε: «Έχω να νιώσω τέτοια δόνηση από την Έλενα Παπαρίζου. Η Μαρίνα πέραν από το ότι είναι μία καταπληκτική καλλιτέχνης, έχει σπουδάσει υποκριτική, έχει σπουδάσει μουσική, είναι φωνάρα και ενώνει κόσμους. Έχω να νιώσω αυτή την δόνηση από την Παπαρίζου».
Αξίζει να σημειωθεί πως το εύρημα που ετοιμάζει ο Ευαγγελινός για τη Σάττι είναι το μονοπλάνο, κατάσταση προταφανής για τον διαγωνισμό αλλά έχει ξανασυμβεί σε παλαιότερο βιντεοκλίπ της 36χρονης.
Η φούστα των 1.000 ευρώ
Viral έγινε η φούστα που φόρεσε η Μαρίνα Σάττι, στο βιντεοκλιπ που αγάπησε ο κόσμος. Αποτελεί κομμάτι του Chopova Lowena, το 2022, αρχικά στο street style, με πολλές celebrities μετά να ενδίδουν στο “trend” της iconic -πλέον- αυτής φούστας.
Πιο συγκεκριμένα, την έχει φορέσει η Μadonna, την έχει φορέσει η Rihanna, η Dua Lipa όπως και δεκάδες fasionistas ανά τον κόσμο.
Ήρθε η ώρα της Μαρίνας Σάττι να φορέσει την it φούστα των 1000 ευρώ. Έχει αυτά τα χαρακτηριστικά και «πλούσια» πλισέ, είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένο ταφτά και συνήθως συνδυάζει 2 διαφορετικά καρό ή άλλα μοτίβα μαζί. Συνδέεται από μια παχιά δερμάτινη ζώνη με κρίκους, χρησιμοποιώντας θαυμάσια διαφορετικές υφές και styles μεταξύ τους.