σπουδαία-πράξη-ανθρωπιάς-ο-τεχνικός-4836

Σπουδαία πράξη ανθρωπιάς: «Ο τεχνικός σας, κράτησε συντροφιά στο τυφλό παιδί μου… Είναι τιμή που τον έχετε στην εταιρεία σας»

Αληθινή ιστορία: Η συγκινητική στιγμή που τεχνικός εταιρείας διαδικτύου κάνει συντροφιά σε τυφλό παιδάκι

Στο παρακάτω άρθρο καταγράφεται μία αληθινή ιστορία που δείχνει πώς η καλοσύνη και οι μικρές πράξεις μπορούν να φτιάξουν την ημέρα κάποιου ανθρώπου. Όλα ξεκίνησαν όταν μία μητέρα έστειλε ένα γράμμα σε μία εταιρεία, όπου μιλούσε με τα πιο τρυφερά λόγια για έναν υπάλληλο που κράτησε συντροφιά στο τυφλό παιδί της.

Πιο συγκεκριμένα, ένας τεχνικός εταιρείας διαδικτύου πήγε στο σπίτι μιας μητέρας για τεχνική υποστήριξη διαδικτύου. Αυτή η επίσκεψη βοήθησε την μητέρα να πάρει μια ανάσα από το χάος που επικρατούσε στο σπίτι της.

Πέρα από την δουλειά του, ο νεαρός υπάλληλος έδειξε και το πιο ανθρώπινο πρόσωπό του.

Η μητέρα με ένα γράμμα προς την εταιρεία την ευχαριστεί και εξαίρει τον άνθρωπο αυτό που δεν ήρθε μόνο για μία απλή εξυπηρέτηση πελάτη…

Αληθινή ιστορία: Το γράμμα που έστειλε η μητέρα στην εταιρεία

«Αγαπητή εταιρεία, σήμερα ο τεχνικός σας ήρθε σήμερα στο σπίτι μας για να φτιάξει το ίντερνετ. Περπάτησε μέσα σε ένα χάος. Ο μικρός μου γιος είναι τριών ετών. Γεννήθηκε με δύο σπάνιες εγκεφαλικές βλάβες και είναι τυφλός. Δεν μπορεί να μας δώσει να καταλάβουμε τι θέλει και η σημερινή μέρα ήταν πολύ δύσκολη για αυτόν.

Έκλαιγε όλο το πρωί, προσπαθούσα να τον ηρεμήσω την ώρα που έπρεπε να φροντίσω και το άλλο μου παιδί, να καθαρίσω, να πλύνω τα πιάτα, να βάλω πλυντήριο, ενώ ο άνδρας μου δουλεύει.

Ήταν μία πολύ σκληρή μέρα. Όταν ήρθε ο τεχνικός σας και άρχισε να μιλά, ο γιος μου έτρεξε προς το μέρος του. Εκείνος τον κράτησε για τα 45 λεπτά που έμεινε στο σπίτι μας και δεν έμοιαζε να τον ενοχλεί το παιδί. Τον κράτησε απασχολημένο, όσο έβαζα πλυντήριο. Ήταν μία τεράστια ανακούφιση αυτή για μία εξαντλημένη μαμά.

Ο τεχνικός σας μπορούσε να μπει, να δει το ίντερνετ και να φύγει. Ωστόσο, εκείνος είδε ότι υπήρξε μία μεγαλύτερη ανάγκη από μία αναβάθιση του ίνερνετ. Ήταν κάτι παραπάνω από εξυπηρέτηση πελατών, ήταν ανθρωπιά.

Ο τεχνικός σας αξίζει αύξηση, προαγωγή, ό,τι νομίζετε. Είναι τιμή να τον έχετε στην εταιρεία σας και δεν θα ξεχάσω ποτέ την ευγένειά του.

Με εκτίμηση…»

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ